aikamme

Aikamme Hallinta -verkkosopimus

Aikamme Hallinta -verkkosopimus (Sopimus) tehdään Differ Group Oy:n, suomalaisen yrityksen, jolla on toimisto osoitteessa Siemenpuuntie 8, 90420, Oulu, SUOMI (Differ) ja nämä ehdot hyväksyvän yhteisön (Asiakas) kesken. Tämä Sopimus on voimassa siitä hetkestä lähtien, kun klikkaat alla olevaa Hyväksyn-painiketta, tai vaihtoehtoisesti siitä päivämäärästä, jona Sopimus varmennetaan allekirjoituksilla (Voimaantulopäivä). Jos hyväksyt Sopimuksen työnantajan tai muun yhteisön puolesta, vakuutat,

Jos sinulla ei ole laillisia valtuuksia sitouttaa työnantajaasi tai asianomaista yhteisöä tähän Sopimukseen, älä klikkaa alla olevaa Hyväksyn-painiketta (tai jos sovellettavissa, älä allekirjoita tätä Sopimusta). Tämä Sopimus koskee Asiakkaan mahdollisuuksia käyttää Palveluita.

1. Palvelut

1.1 Tilat ja tiedonsiirto

Kaikkien tilojen, joissa Asiakkaan tietoja säilytetään ja käsitellään, on noudatettava kohtuullisia tietoturvastandardeja, jotka antavat vähintään yhtä hyvän suojan kuin tietoturvastandardit tiloissa, joissa Differ säilyttää ja käsittelee omia samantyyppisiä tietojaan. Differ on ottanut käyttöön alan standardijärjestelmät ja -menetelmät tai sitä paremmat järjestelmät ja menetelmät, joilla voidaan varmistaa Asiakkaan tietojen suojaus ja luottamuksellisuus, suojata Asiakkaan tietoja odotetuilta uhilta ja vaaroilta sekä estää luvaton pääsy Asiakkaan tietoihin tai niiden luvaton käyttö. Osana Palvelun tarjoamista Differ siirtää, säilyttää ja käsittelee Asiakkaan tietoja Suomessa tai muissa maissa, joissa Differillä tai sen edustajilla on tiloja. Käyttämällä Palveluja Asiakas hyväksyy Asiakkaan tietojen siirron, käsittelyn ja säilytyksen.

1.2 Muutokset palveluihin

Differ saattaa ajoittain tehdä kaupallisesti kohtuullisia muutoksia Palveluihin. Jos Differ tekee merkittävän muutoksen Palveluihin, Differ ilmoittaa asiasta Asiakkaalle, mikäli Asiakas on tilannut ilmoituksen muutoksista Differiltä.

1.3 Asiakkaan verkkotunnusten nimien omistajuus

Ennen Palvelujen tarjoamista Differ saattaa tarkistaa, että Asiakas omistaa Asiakkaan verkkotunnukset tai hallitsee niitä. Jos Asiakas ei omista tai hallitse Asiakkaan verkkotunnusten nimiä, Differillä ei ole velvollisuutta tarjota Asiakkaalle Palveluja.

1.4 Mainokset

Palvelujen oletusasetus on, että Differ ei saa näyttää Mainoksia. Asiakas voi muuttaa tätä asetusta hallintakonsolissa, minkä seurauksena Asiakkaan katsotaan antaneen Differille valtuudet näyttää Mainoksia. Vaikka Asiakas antaa Differille luvan näyttää Mainoksia, oletusasetukseen voidaan palata milloin tahansa, jolloin Differ lopettaa Mainosten näyttämisen.

2. Hyväksyttyä käyttöä koskeva käytäntö

Palveluiden käyttöön sovelletaan Hyväksytyn käytön käytäntöä (HKK). Asiakas ei itse käytä, eikä salli kolmansien osapuolien tai Asiakkaan Loppukäyttäjien käyttävän, Palveluita

Mikäli käytät Aikamme Hallintaa oppilaitoksessa, sitoudut käyttämään Palveluita ainoastaan opetustarkoituksiin oppilaitoksen antaman luvan mukaisesti. Oppilaitoksesi on pyydettävä vanhempien suostumus, ennen kuin se sallii alle 18‑vuotiaiden Loppukäyttäjien käyttää Lisäpalveluja.

Näiden ehtojen noudattamatta jättämisestä voi seurata Sopimuksen mukainen Palveluiden jäädyttäminen tai lopettaminen.

3. Asiakkaan velvoitteet

3.1 Noudattaminen

Asiakas käyttää Palveluja hyväksyttyä käyttöä koskevan käytännön mukaisesti. Differ saattaa ajoittain julkaista Palveluihin uusia sovellusominaisuuksia tai toimintoja, joiden käyttö voi edellyttää Asiakkaalta lisäehtojen hyväksymistä.

3.2 Palvelujen ylläpito asiakkaan puolelta

Asiakas määrittää yhden tai useamman Järjestelmänvalvojan hallintakonsolin kautta. Näillä Järjestelmänvalvojilla on oikeudet käyttää Järjestelmänvalvojan tilejä ja hallita Käyttäjätilejä. Asiakkaan vastuulla on

Asiakas hyväksyy, että Differin vastuut eivät ulotu Palvelujen sisäiseen hallintaan tai järjestelmänhallintaan Asiakkaan puolella ja että Differ on ainoastaan tietojen käsittelijä.

3.3 Loppukäyttäjän suostumus

Asiakkaan Järjestelmänvalvojat pystyvät käyttämään, valvomaan tai luovuttamaan Käyttäjätilien sisältämiä Loppukäyttäjien käytettävissä olevia tietoja. Asiakas hankkii ja säilyttää kaikki vaaditut Loppukäyttäjien suostumukset, jotka sallivat

3.4 Luvaton käyttö

Asiakas yrittää kaupallisesti kohtuullisin keinoin estää Palvelujen luvattoman käytön ja lopettaa kaiken luvattoman käytön. Asiakas ilmoittaa Differille mahdollisimman pian kaikesta tietoonsa tulevasta Palvelujen luvattomasta käytöstä.

3.5 Käyttörajoitukset

Ellei Differ anna erityistä kirjallista lupaa, Asiakas ei itse tee seuraavaa ja varmistaa kaupallisesti kohtuullisin keinoin, ettei myöskään kolmas osapuoli

3.6 Kolmannen osapuolen pyynnöt

Asiakas on vastuussa Kolmannen osapuolen pyyntöihin vastaamisesta. Siinä määrin kuin laki ja kolmannen osapuolen pyyntöjen ehdot sallivat, Differ

Asiakas pyrkii ensisijaisesti hankkimaan kolmannen osapuolen pyyntöön vastaamiseen tarvittavat tiedot itse ja ottaa yhteyttä Differiin vain, jos Asiakas ei kohtuullisesti pysty hankkimaan tällaisia tietoja.

4. Maksaminen

4.1 Maksut

Kaikkien maksettavien maksujen valuutta on Euro, ellei Tilaussivulla tai laskussa toisin mainita.

a. Luottokorttitilaukset

Luottokorttitilausten maksut erääntyvät välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen. Differ laskuttaa sovellettavat Maksut Tilaussivulla mainitulta luottokortilta niiden erääntyessä. Jos luottokortin valtuutukset tai veloitusyritykset hylätään, Differ voi poistaa Palvelut käytöstä tai peruuttaa ne välittömästi oman harkintansa mukaan.

b. Laskutilaukset

Kun Differ lähettää tilauksesta laskun, maksut erääntyvät Asiakkaan vastaanottaessa laskun, ja ne katsotaan maksamattomiksi kolmekymmentä päivää sovellettavan laskun päiväyksestä.

4.2 Maksamattomat maksut

Maksamattomat laskut kasvavat korkoa puolitoista prosenttia kuukaudessa (tai korkeimman lain salliman summan) eräpäivästä siihen hetkeen, kun lasku on maksettu kokonaisuudessaan. Asiakas on vastuussa kaikista kohtuullisista kuluista (mukaan lukien oikeudenkäyntikulut), joita Differille on syntynyt myöhässä olevien maksujen perimisestä, paitsi jos maksuhäiriöt johtuvat Differin laskutuksessa tapahtuneista virheistä.

4.3 Verot

Asiakas vastaa kaikista veroista ja maksaa Differille Palveluista vähentämättä veroja. Jos Differ on velvollinen keräämään tai maksamaan veroja, verot laskutetaan Asiakkaalta, ellei Asiakas toimita Differille voimassaolevaa, asianmukaisen veroviranomaisen antamaa todistusta verovapaudesta. Jos Asiakas on juridisesti velvollinen pidättämään veroja Differille maksamistaan maksuista, Asiakkaan on toimitettava Differille virallinen veroilmoitus tai muu asiaankuuluva asiakirja, jolla kyseiset maksut todistetaan.

5. Tekniset tukipalvelut

5.1 Asiakkaan puolella

Asiakas vastaa omalla kustannuksellaan Loppukäyttäjien tai kolmansien osapuolien kysymyksiin ja valituksiin, jotka liittyvät Asiakkaan tai Loppukäyttäjän Palvelujen käyttöön. Ennen tukipyynnön lähettämistä Differille Asiakkaan on yritettävä selvittää ongelmat ja korjata virheet, ohjelmointivirheet, toimintahäiriöt tai verkon yhteysviat kohtuullisilla toimilla ilman Differin apua. Sen jälkeen Asiakkaan yhteyshenkilö voi lähettää kirjallisen teknisen tuen pyynnön hallintakonsolin kautta tai soittaa tekniseen tukeen.

Asiakas antaa pyyntöä tehdessään Tärkeysluokan ja toimittaa pyydetyt vianetsintätiedot sekä avun mukaan lukien seuraavat, mutta niihin rajoittumatta:

Asiakas hyväksyy ja ymmärtää, että Differ ei välttämättä kykene vastaamaan kaikkiin pyyntöihin tai ratkaisemaan kaikkia pyyntöjä.

5.2 Differin puolelta

Differ tarjoaa asiakkaille chat- ja puhelintuen vuorokauden ympäri viikon jokaisena päivänä. Osapuolet hyväksyvät, että kaikki Differin tukihenkilöstön Asiakkaalle tarjoama tuki annetaan suomeksi.

Kun Differ on saanut pyynnön asiakkaan yhteyshenkilöltä, Differ määrittää, onko pyynnön luokka "Käyttö estynyt", "Normaali pyyntö" vai "Ominaisuuspyyntö". Differin tekemä määritys on lopullinen, ja se sitoo asiakasta. Differ pidättää oikeuden vaihtaa asiakkaan antamaa luokkamääritystä, jos Differin mielestä asiakkaan määritys on virheellinen. Jos Differ luokittelee pyynnön ominaisuuspyynnöksi, Differ kirjaa pyynnön harkittavaksi tulevaan päivitykseen tai palvelun julkistukseen lisättäväksi ja pitää asiaa loppuun käsiteltynä. Differillä ei ole velvollisuutta vastata ominaisuuspyyntöön, ratkaista sitä tai sisällyttää ominaisuuspyyntöä mihinkään tulevaan päivitykseen tai julkaisuun.

Differ tekee ajoittain ylläpitotoimia Palveluiden parhaan mahdollisen toiminnan varmistamiseksi. Useimmiten Ylläpito vaikuttaa vain rajallisesti tai ei lainkaan Palveluiden saatavuuteen ja toimintaan. Jos Differ uskoo, että Ylläpito vaikuttaa kielteisesti Palveluiden saatavuuteen tai käytettävyyteen, Differ pyrkii kaupallisesti kohtuullisin keinoin ilmoittamaan tällaisesta Ylläpidosta etukäteen. Edellä mainitut ylläpitoilmoitukset näytetään Aikamme hallintakonsolissa.

6. Keskeytys

6.1 Käyttäjätilien käytön keskeytys Differin puolelta

Jos Differin tietoon tulee Loppukäyttäjän sopimusrikkomus, Differ voi erikseen pyytää Asiakkaalta kyseisen Käyttäjätilin jäädyttämistä. Jos Asiakas ei noudata Differin pyyntöä jäädyttää Käyttäjätili, Differ voi tehdä sen. Differin tekemä tilin jäädytys on voimassa siihen saakka, kunnes asianomainen Loppukäyttäjä on korjannut jäädyttämiseen johtaneen rikkomuksen.

6.2 Kiireelliset tietosuojaongelmat

Edellä mainitusta huolimatta, jos kyseessä on Kiireellinen tietosuojaongelma, Differ voi keskeyttää automaattisesti haittaa aiheuttavan käytön. Keskeytys on mahdollisimman vähäinen ja mahdollisimman lyhyt siten, että kiireellinen tietosuojaongelma pystytään estämään tai lopettamaan. Jos Differ jäädyttää käyttäjätilin mistä tahansa syystä ilmoittamatta Asiakkaalle etukäteen, Differ antaa Asiakkaalle syyn keskeytykseen tämän pyynnöstä niin pian kuin on kohtuullisesti mahdollista.

7. Luottamukselliset tiedot

7.1 Velvollisuudet

Kumpikin osapuoli

Kumpikin osapuoli vastaa Tytäryhtiöidensä, työntekijöidensä ja edustajiensa tätä Kohtaa loukkaavista toimista.

7.2 Poikkeukset

Luottamukselliset tiedot eivät sisällä tietoja,

7.3 Edellytetty luovuttaminen

Kumpikin osapuoli saa luovuttaa toisen osapuolen Luottamukselliset tiedot, jos laki sitä edellyttää, mutta vain sen jälkeen, kun se, jos laki sallii, (a) on kaupallisesti kohtuullisin keinoin yrittänyt ilmoittaa asiasta toiselle osapuolelle ja (b) antanut toiselle osapuolelle mahdollisuuden kyseenalaistaa luovuttaminen.

8. Immateriaalioikeudet; Tuotemerkkiominaisuudet

8.1 Immateriaalioikeudet

Lukuun ottamatta tässä nimenomaisesti määritettyjä oikeuksia, tämä Sopimus ei myönnä kummallekaan osapuolelle oletettuja tai muita oikeuksia toisen osapuolen materiaaliin tai immateriaaliomaisuuteen. Osapuolista Asiakas omistaa kaikki Immateriaalioikeudet Asiakkaan tietoihin ja Differ omistaa kaikki Immateriaalioikeudet Palveluihin.

8.2 Tuotemerkkiominaisuuksien näyttäminen

Differ voi näyttää määrätyillä Palvelusivujen alueilla Asiakkaan ne Tuotemerkkiominaisuudet, joihin Asiakas on antanut valtuutuksen (Asiakas antaa tämän valtuutuksen lähettäessään Tuotemerkkiominaisuuden Palveluihin). Asiakas määrittää tämän käytön luonteen hallintakonsolin kautta. Differ näyttää myös Differin tuotemerkkiominaisuuksia Palvelusivuilla näyttääkseen, että Palvelut ovat Differin tarjoamia. Kumpikaan osapuoli ei voi näyttää tai käyttää toisen osapuolen Tuotemerkkiominaisuuksia muin kuin tässä Sopimuksessa määritellyin tavoin ilman toisen osapuolen etukäteen antamaa kirjallista suostumusta.

8.3 Tuotemerkkiominaisuuksien rajoitukset

Kaikkea Tuotemerkkiominaisuuksien käyttöä sovelletaan kyseessä olevien Tuotemerkkiominaisuuksien Immateriaalioikeudet omistavan osapuolen hyväksi. Osapuoli voi kumota toisen osapuolen oikeuden käyttää Tuotemerkkiominaisuuksiaan tämän Sopimuksen mukaisesti antamalla asiasta osapuolelle kirjallisen ilmoituksen ja määrittämällä kohtuullisen aikarajan käytön lopettamiselle.

9. Julkisuus

Asiakas hyväksyy sen, että Differ voi sisällyttää Asiakkaan nimen tai Brändiominaisuuksia Differin verkossa tai mainosmateriaaleissa julkaisemaan asiakaslistaan. Asiakas myös hyväksyy, että Differ voi sanallisesti viitata Asiakkaaseen tämän Sopimuksen mukaisten Differ-tuotteiden ja -palveluiden asiakkaana. Tämä osio on Osion 7.3 mukainen.

10. Vakuutukset, takuut ja vastuuvapauslausekkeet

10.1 Vakuutukset ja takuut

Kumpikin osapuoli vakuuttaa, että sillä on täydet valtuudet solmia Sopimus. Kumpikin osapuoli vakuuttaa noudattavansa kaikkia Palvelujen tarjoamiseen tai käyttöön sovellettavia lakeja ja säädöksiä soveltuvin osin (mukaan lukien sovellettavat lait turvallisuusrikkomuksista ilmoittamisesta). Differ takaa, että se tarjoaa Palvelut sovellettavan palvelutasosopimuksen mukaisesti.

10.2 Vastuuvapauslausekkeet

SOVELLETTAVIEN LAKIEN SALLIMASSA LAAJUUDESSA, LUKUUN OTTAMATTA TÄSSÄ SOPIMUKSESSA NIMENOMAISESTI MAINITTUJA TAKUITA, KUMPIKAAN OSAPUOLI EI MYÖNNÄ MITÄÄN NIMENOMAISTA, OLETETTUA, LAKISÄÄTEISTÄ TAI MUUTA TAKUUTA, MUKAAN LUKIEN TAKUUT SOVELTUVUUDESTA KAUPANKÄYNNIN KOHTEEKSI, SOVELTUVUUDESTA TIETTYYN KÄYTTÖTARKOITUKSEEN JA KOLMANSIEN OSAPUOLIEN OIKEUKSIEN LOUKKAAMATTOMUUDESTA, NÄIHIN KUITENKAAN RAJOITTUMATTA. DIFFER EI ESITÄ MITÄÄN VAKUUTUKSIA MISTÄÄN PALVELUIDEN AVULLA TAI KAUTTA KÄYTETTÄVÄSTÄ MATERIAALISTA TAI TIEDOISTA. ASIAKAS HYVÄKSYY, ETTÄ PALVELUT EIVÄT OLE PUHELUPALVELUJA JA ETTÄ PALVELUSSA EI VOI SOITTAA TAI VASTAANOTTAA MITÄÄN PUHELUJA, HÄTÄPUHELUT MUKAAN LUKIEN, JULKISTEN PUHELINVERKKOJEN KAUTTA.

11. Voimassaolo

11.1 Sopimuskausi

Tämä Sopimus on voimassa Sopimuskauden ajan.

11.2 Palvelusopimuskausi ja Ostot Palvelusopimuskauden aikana

Differ tarjoaa Palvelut Asiakkaalle Palvelusopimuskauden ajan. Elleivät osapuolet sovi muuta kirjallisesti, Palvelusopimuskauden aikana ostetut Käyttäjätilit ovat voimassa määrätyn ajan, joka päättyy kyseisen Palvelusopimuskauden viimeisenä päivänä.

11.3 Automaattinen uusiminen

Kunkin Palvelusopimuskauden lopussa Palvelut (ja aikaisemmin ostetut Käyttäjätilit) uusitaan automaattisesti uudeksi kahdentoista kuukauden Palvelusopimuskaudeksi. Asiakas maksaa Differille silloisen vuosimaksun kustakin uusitusta Käyttäjätilistä, elleivät Asiakas ja Differ toisin sovi. Asiakas voi muuttaa uusittavien Käyttäjätilien määrää ilmoittamalla oikean uusittavien tilien määrän Differille hallintakonsolin kautta. Jos Differ ei halua uusia Palveluja, se ilmoittaa asiasta kirjallisesti Asiakkaalle vähintään viittätoista päivää ennen tuolloisen Palvelusopimuskauden päättymistä. Ilmoitus uusimatta jättämisestä astuu voimaan tuolloisen Palvelusopimuskauden päättyessä.

11.4 Automaattisen uusimisen poistaminen käytöstä

Asiakas voi poistaa automaattisen uusimisvaihtoehdon käytöstä hallintakonsolin kautta. Jos Asiakas poistaa automaattisen uusimisvaihtoehdon käytöstä, Käyttäjätilit lopetetaan silloisen palvelusopimuskauden päättyessä. Differ voi palauttaa automaattisen uusimisvaihtoehdon käyttöön Asiakkaan puolesta, jos Asiakas vähentää tai muuttaa Käyttäjätilien määrää, jotka on ajoitettu uusittaviksi hallintakonsolin kautta.

11.5 Käyttäjätilien pyytäminen

Asiakas voi pyytää Käyttäjätilejä tilaamalla niitä hallintakonsolin kautta.

11.6 Hintojen tarkistaminen

Differ voi tarkistaa Asiakkaan hankkimien Palvelujen hintaa seuraavalle Palvelusopimuskaudelle antamalla Asiakkaalle kirjallisen ilmoituksen (joka voidaan antaa sähköpostitse) vähintään 30 päivää ennen seuraavan Palvelusopimuskauden alkua.

12. Lopettaminen

12.1 Rikkomuksesta johtuva lopettaminen

Kumpikin osapuoli voi jäädyttää tämän Sopimuksen täytännön tai lopettaa Sopimuksen,

12.2 Lopettamisen vaikutukset

Jos tämä Sopimus lopetetaan,

13. Vahingonkorvaus

13.1 Asiakkaan puolelta

Asiakas turvaa, puolustaa ja suojaa Differiä kaikilta kolmansien osapuolien vaateista aiheutuvilta vahingoilta, korvausvelvoitteilta ja kustannuksilta (mukaan lukien selvittelykulut ja kohtuulliset lakikulut),

13.2 Differin puolelta

Differ turvaa, puolustaa ja suojaa Asiakasta kaikilta kolmansien osapuolien vaateista aiheutuvilta vahingoilta, korvausvelvoitteilta ja kustannuksilta (mukaan lukien selvittelykulut ja kohtuulliset lakikulut), joiden mukaan Differin Palvelujen tarjoamiseen käyttämä teknologia tai jokin Differin tuotemerkkiominaisuus loukkaa tai kavaltaa kyseisen kolmannen osapuolen patenttia, tekijänoikeutta, liikesalaisuutta tai tavaramerkkiä. Edellä mainitusta huolimatta Differillä ei tämän kohdan nojalla ole koskaan mitään velvollisuuksia tai vastuuta liittyen

13.3 Mahdollinen loukkaus

a. Korjaaminen, korvaaminen tai muokkaaminen

Jos Differ on riittävän vakuuttunut siitä, että Palvelut loukkaavat kolmannen osapuolen Immateriaalioikeuksia, Differ (a) hankkii omalla kustannuksellaan Asiakkaalle oikeuden jatkaa Palvelujen käyttöä, (b) tarjoaa loukkaamattoman vastineen tai (c) muokkaa Palveluja siten, että ne eivät enää loukkaa kolmannen osapuolen Immateriaalioikeuksia.

b. Keskeyttäminen tai lopettaminen

Jos Differ ei ole vakuuttunut siitä, että edellä mainitut vaihtoehdot ovat kaupallisesti kohtuullisia, Differ voi keskeyttää tai lopettaa Asiakkaan kyseessä olevien Palvelujen käytön. Jos Differ lopettaa kyseessä olevat Palvelut, Differ antaa suhteellisen hyvityksen Asiakkaan maksamista ansaitsemattomista, Palveluiden päättymistä seuraavaa kautta koskevista maksuista.

13.4 Yleistä

Vahingonkorvausta vaativan osapuolen on ilmoitettava toiselle osapuolelle vaateesta ja avustettava toista osapuolta vaateen puolustamisessa. Korvaava osapuoli hallitsee puolustusta täysin valtuuksin, lukuun ottamatta,

YLLÄ MAINITUT KORVAUKSET OVAT OSAPUOLEN AINOA TÄMÄN SOPIMUKSEN MUKAINEN HYVITYSKEINO TOISEN OSAPUOLEN TEKEMÄÄ KOLMANNEN OSAPUOLEN IMMATERIAALIOIKEUKSIEN RIKKOMUSTA VASTAAN.

14. Vastuurajoitukset

14.1 Epäsuoran vastuun rajoittaminen

KUMPIKAAN OSAPUOLI EI TÄMÄN SOPIMUKSEN NOJALLA VASTAA MENETETYISTÄ TULOISTA TAI EPÄSUORISTA, ERITYISISTÄ, SATUNNAISISTA, VÄLILLISISTÄ, ESIMERKILLISISTÄ TAI RANGAISTUKSEEN LIITTYVISTÄ KORVAUKSISTA, VAIKKA OSAPUOLI OLISI TIENNYT TAI SEN OLISI PITÄNYT TIETÄÄ, ETTÄ KORVAUKSET OVAT MAHDOLLISIA JA VAIKKA SUORAT KORVAUKSET EIVÄT EDELLYTÄ OIKAISUTOIMIA.

14.2 Vastuumäärän rajoitukset

KUMPIKAAN OSAPUOLI EI TÄMÄN SOPIMUKSEN NOJALLA VASTAA SUUREMMASTA SUMMASTA KUIN SE, JONKA ASIAKAS ON DIFFERLLE MAKSANUT VASTUUN AIHEUTTAVAA TAPAHTUMAA EDELTÄVÄNÄ KAHTENATOISTA KUUKAUTENA.

14.3 Rajoituspoikkeukset

Näitä vastuurajoituksia sovelletaan sovellettavan lain sallimassa täydessä laajuudessa, mutta ne eivät koske luottamuksellisuusvelvoitteiden rikkomuksia, toisen osapuolen Immateriaalioikeuksien rikkomista tai vahingonkorvausvelvoitteita.

15. Muuta

15.1 Ilmoitukset

Ellei tässä Sopimuksessa toisin määritetä,

15.2 Oikeudenluovutus

Kumpikaan osapuoli ei saa luovuttaa tai siirtää mitään tämän Sopimuksen osaa ilman toisen osapuolen kirjallista suostumusta muuten kuin Yhteistyökumppanille, mutta vain,

Muut siirto- tai luovutusyritykset ovat pätemättömiä.

15.3 Hallinnan muutos

Kun tapahtuu hallinnan muutos (esimerkiksi osakekaupan, fuusion tai muun liiketoiminnan seurauksena),

15.4 Ylivoimainen este

Kumpikaan osapuolista ei vastaa riittämättömästä täytännöstä, jonka aiheuttivat olosuhteet (esimerkiksi luonnonkatastrofi, sotatoimi, terrorismiteko, mellakka, työtaistelu, hallituksen toimet ja häiriöt internetissä), joihin osapuoli ei voinut kohtuudella vaikuttaa.

15.5 Ehdoista luopumisen puuttuminen

Jonkin tämän Sopimuksen ehdon käyttämättä jättäminen ei merkitse ehdosta luopumista.

15.6 Ositettavuus

Jos mikä tahansa tämän Sopimuksen ehto on täytäntöönpanokelvoton, muut Sopimuksen ehdot säilyvät voimassa.

15.7 Edustussuhde

Osapuolet ovat itsenäisiä sopimusosapuolia, eikä tämä Sopimus synnytä edustus-, kumppanuus- tai yhteistyösuhdetta.

15.8 Kolmannen osapuolen edunsaajien puuttuminen

Tähän Sopimukseen ei liity kolmannen osapuolen edunsaajia.

15.9 Kohtuullinen korvaus

Mikään tässä Sopimuksessa ei rajoita kummankaan osapuolen kykyä vaatia kohtuullista korvausta.

15.10 Määräävä laki

Sopimuksessa noudatetaan Kalifornian lakia pois lukien Kalifornian lakivalintaa koskevat säädökset. TÄSTÄ SOPIMUKSESTA JOHTUVISSA TAI SIIHEN LIITTYVISSÄ KIISTOISSA OSAPUOLET HYVÄKSYVÄT, ETTÄ HENKILÖKOHTAINEN JA YKSINOMAINEN LAINKÄYTTÖOIKEUS KUULUU KALIFORNIASSA SIJAITSEVAN SANTA CLARAN PIIRIKUNNAN OIKEUSISTUIMILLE.

15.11 Sopimusmuutokset

Kaikki sopimusmuutokset on tehtävä kirjallisina ja niissä on nimenomaisesti todettava, että ne muuttavat tätä Sopimusta.

15.12 Voimaanjäänti

Seuraavat kohdat jäävät voimaan tämän Sopimuksen raukeamisen tai päättämisen jälkeen: kohdat 4, 7, 8.1, 12.2, 13, 14, 15 ja 16.

15.13 Kokonaissopimus

Tämä Sopimus ja kaikki tässä Sopimuksessa viitatut asiakirjat muodostavat osapuolien välisen tätä aihetta koskevan kokonaissopimuksen ja ohittavat kaikki aiemmat ja samanaikaiset tätä aihetta koskevat sopimukset.

15.14 Ristiriitaisten ehtojen tulkinta

Jos tämän Sopimuksen muodostavien asiakirjojen välillä on ristiriita, asiakirjat pätevät seuraavassa järjestyksessä: Tilaussivu ja Sopimus. Jos Asiakas allekirjoittaa paperisopimuksen Differin kanssa Palveluiden saamisesta, paperisopimus korvaa tämän verkkosopimuksen.

15.15 Kaksoiskappaleet

Osapuolet voivat solmia tämän Sopimuksen käyttämällä tämän Sopimuksen kaksoiskappaleita, mukaan lukien jäljennös, PDF tai muu sähköinen kopio, jotka yhdessä muodostavat yhden asiakirjan.

16. Määritelmät

Asiakkaan tiedot tarkoittaa tietoja, mukaan lukien sähköpostit, jotka Asiakas tai Loppukäyttäjät tarjoavat, tuottavat, lähettävät tai näyttävät Palveluissa.

Asiakkaan verkkotunnukset tarkoittaa Asiakkaan omistamia tai hallitsemia verkkotunnuksia, joita käytetään Palvelujen yhteydessä ja jotka on yksilöity Tilauslomakkeessa.

Differin tukihenkilöstö tarkoittaa Differin edustajia, jotka vastaavat teknisten tukipyyntöjen käsittelystä.

Ensimmäinen palvelukausi tarkoittaa sovellettavien Palvelujen kautta, joka alkaa Palvelujen alkamispäivästä ja jatkuu 12 kuukautta (tai Tilaussivulla määritetyn ajan).

Hallintakonsoli tarkoittaa Differin Asiakkaalle toimittamaa verkkotyökalua, jota käytetään raportoinnissa ja eräissä muissa hallintatoiminnoissa.

Ilmoitussähköpostiosoite tarkoittaa sähköpostiosoitetta, jonka Asiakas on määrittänyt vastaanottamaan sähköposti-ilmoituksia Differiltä. Asiakas voi muuttaa tätä sähköpostiosoitetta hallintakonsolissa.

Immateriaalioikeudet tarkoittaa nykyisiä ja tulevia maailmanlaajuisia patenttilain, tekijänoikeuslain, liikesalaisuuksia koskevan lainsäädännön, tavaramerkkilain tai moraalisia oikeuksia koskevan lainsäädännön alaisia oikeuksia ja muita vastaavia oikeuksia.

Järjestelmänvalvojan tili(t) tarkoittaa järjestelmänvalvojan tiliä tai tilejä, jotka Differ on antanut Asiakkaalle Palvelujen hallintaa varten. Järjestelmänvalvojan tilien käyttö edellyttää salasanaa, jonka Differ toimittaa Asiakkaalle.

Järjestelmänvalvojat tarkoittaa Asiakkaan määrittämää teknistä henkilöstöä, joka hallitsee Loppukäyttäjien käyttämiä Palveluja Asiakkaan puolesta.

Jäädytys tarkoittaa välitöntä Palvelujen tai Palvelujen osien (soveltuvin osin) käytön keskeyttämistä, jotta Palveluja ei voida enää käyttää.

Kiireellinen tietosuojaongelma tarkoittaa joko (a) Asiakkaan Hyväksyttävän käytön käytännön vastaista Palvelujen käyttöä, joka voi häiritä (i) Palveluja, (ii) muiden Asiakkaiden Palvelujen käyttöä tai (iii) Palvelujen toimittamisessa käytettävää Differ-verkostoa tai palvelimia, tai (b) kolmannen osapuolen luvatonta Palvelujen käyttöä.

Kolmannen osapuolen pyyntö tarkoittaa kolmannen osapuolen pyyntöä, jossa pyydetään Loppukäyttäjän Palvelujen käyttöön liittyviä tietoja. Kolmannen osapuolen pyyntö voi olla laillinen etsintälupa, tuomioistuinpäätös, haaste, muu voimassa oleva lakimääräys tai Loppukäyttäjän kirjallinen suostumus tietojen luovuttamiseen.

Korkean riskin toimet tarkoittaa esimerkiksi ydinvoimalaitoksiin, ilmavalvontaan tai elämää ylläpitäviin järjestelmiin liittyvää käyttöä, jossa Palvelujen epäonnistuminen voisi johtaa kuolemaan, henkilövahinkoon tai ympäristövahinkoon.

Käyttäjätili tarkoittaa Differin isännöimää tiliä, jonka Asiakas on perustanut Loppukäyttäjälle Palvelujen kautta.

Käyttö estynyt> tarkoittaa palvelun tuottamiseen liittyvää ongelmaa, joka estää palveluiden käytön vähintään yhdeltä Asiakkaan Loppukäyttäjältä. Asiakkaan on yksilöitävä pyyntö Palvelu ei käytettävissä -pyynnöksi merkitsemällä.

Loppukäyttäjät tarkoittaa henkilöitä, joiden Asiakas antaa käyttää Palveluja.

Luottamukselliset tiedot tarkoittaa yhden osapuolen toiselle osapuolelle tämän Sopimuksen nojalla luovuttamia luottamuksellisiksi merkittyjä tietoja tai tietoja, joita normaalisti pidettäisiin luottamuksellisina olosuhteet huomioon ottaen. Asiakkaan tiedot ovat Asiakkaan luottamuksellisia tietoja.

Mainokset tarkoittaa Differin Loppukäyttäjille näyttämiä verkkomainoksia.

Maksut tarkoittaa Differin Asiakkaalta laskuttamia hintoja Palveluista Tilaussivun kuvauksen mukaisesti.

Normaali pyyntö tarkoittaa asiakkaan Differille tekemää pyyntöä, joka ei ole ominaisuuspyyntö tai "Käyttö estynyt" -pyyntö.

Ominaisuuspyyntö tarkoittaa asiakkaan yhteyshenkilön tekemää pyyntöä sisällyttää uusi ominaisuus tai laajentaa palveluiden nykyistä ominaisuutta, joka ei ole osa nykyisiä palveluita.

Palvelun alkamispäivä on päivä, jolloin Differ tarjoaa Palvelut Asiakkaalle viikon kuluessa Differin vastaanotettua täytetyn Tilaussivun, elleivät osapuolet ole toisin sopineet.

Palvelusivut tarkoittaa niitä verkkosivuja, jotka näyttävät Palvelut Loppukäyttäjille.

Palvelusopimuskausi tarkoittaa sovellettavien palvelujen Ensimmäistä palvelukautta ja kaikkia uusintasopimusjaksoja.

Palvelut tarkoittaa Differin tarjoamia Aikamme ydinpalveluita (esim. Hallintakonsoli, Ajanvaraus ja Web), joita Asiakas tämän Sopimuksen nojalla käyttää.

Pyyntö tarkoittaa asiakkaan Differin tukihenkilöstölle tekemää teknisen tuen tukipyyntöä, joka koskee palveluun liittyvää ongelmaa tai ongelmaraporttia.

Sopimuskausi tarkoittaa Sopimuksen kautta, joka alkaa Voimaanastumispäivänä ja jatkuu seuraavista ensin tapahtuvaan: (i) viimeisen Palvelusopimuskauden loppuun saakka tai (ii) Sopimuksen päättämiseen tässä sopimuksessa määritetyllä tavalla.

Tilaussivu tarkoittaa verkkotilaussivua, jonka Asiakas täyttää tilatessaan Palvelut tai joka on liitetty tähän Sopimukseen ja joka sisältää (i) tilattavat Palvelut, (ii) Maksut (iii) Käyttäjätilien määrän ja Ensimmäisen palvelukauden, (iv) sovellettavan maksutavan (esim. voimassa olevan luottokortin) ja (v) Asiakkaan verkkotunnukset.

Tuotemerkkiominaisuudet tarkoittaa osapuolten omistamia tuotemerkkejä, tavaramerkkejä, palvelumerkkejä, logoja, verkkotunnuksia ja muita tunnistettavia tuotemerkkiominaisuuksia, joita kyseinen osapuoli suojaa ajoittain.

Tärkeysluokka tarkoittaa pyynnön vaikutuksen laajuutta asiakkaan toimintoihin.

Verot tarkoittaa kaikkia maksuja, veroja tai tullimaksuja (lukuun ottamatta Differin tuloveroa), jotka liittyvät Palvelujen myyntiin, mukaan lukien kaikkia niihin liittyviä sakkoja tai korkoja.

Yhteistyökumppani tarkoittaa yhteisöä, joka suoraan tai epäsuorasti hallitsee osapuolta, on suoraan tai epäsuorasti osapuolen hallitsema tai yhteisessä hallinnassa osapuolen kanssa.

Ylläpito tarkoittaa ylläpitotoimia, joita tehdään palveluiden laitteistoon tai ohjelmistoon.